Inschrijving leerling

Wanneer aanmelden?
Nieuwe leerlingen kunnen het gehele jaar worden aangemeld, bij voorkeur zodra zij 3 jaar zijn geworden. We hebben jaarlijks een informatieavond voor nieuwe kleuters, deze staat in het schooljaar 2024-2025 gepland op 13 maart 2025. Tijdens deze avond geven wij informatie over onze school en over ons kleuteronderwijs. Tevens is er de mogelijkheid om kennis te maken met de kleuterleerkrachten en een kijkje te nemen in de groepen.

Mocht u op een ander moment behoefte hebben aan meer informatie dan nodigen wij u van harte uit om hier een afspraak voor te maken. Onze directrice Judith Jonkers beantwoordt graag uw vragen en leidt u graag rond door onze school.

Inschrijfformulier
Bij de aanmelding vult u een inschrijfformulier in. Het inschrijfformulier ligt voor u klaar op school, maar natuurlijk kunt u deze ook downloaden:

Intakeformulier
Om een beter beeld te krijgen van uw kind vragen wij u ook om het intakeformulier in te vullen bij aanmelding.
Dit intakeformulier ligt klaar op school en is ook te downloaden:

Wij vragen u de ingevulde papieren persoonlijk bij ons af te geven.
Als school zijn wij namelijk wettelijk verplicht het burgerservicenummer van uw kind te controleren.
Vergeet dus niet om paspoort/identiteitskaart/zorgpas (of ander officieel document voorzien van het burgerservicenummer), mee te nemen.
Afgeven kan aan de balie.

Herfstwandeling onderbouw, oktober 2018